LAAL | ||
LA AL |
LIBER SAMEKH RITUAL Koji predstavlja Ritual upotrijebljen od strane Zvijeri 666 za Postizanje Znanja i Razgovora s njegovim Svetim Anđelom Čuvarom tokom Semestra Njegove izvedbe Operacije Svete Magike ABRAMELINA MAGA.
TOČKA I EVANGELII TEXTUS REDACTUS Priziv (Invokacija) Magički obnovljeno, sa značenjem BARBARSKIH IMENA etimološki i Kabalistički određenim i parafriziranim na engleskom.
ODJELJAK A Zavjet.
ODJELJAK Aa
ODJELJAK B ZRAK
ThIAF(1)
RhEIBET
A-ThELE-BER-SET
A
BELAThA
ABEU
EBEU
PhI-ThETA-SOE
IB
ThIAF (To je predodžba užarenog Zraka, u kojem živi Solarno-Falička Ptica, "Sveti Duh", Merkurovske Prirode.)
Čuj
me i učini sve Duhove podložne Meni;
Ja Te prizivam, Strašni i Nevidljivi Bože, Koji nastanjuješ Prazninu Duha:
AR-O-GO-GO-RU-ABRAO
SOTOU
MUDORIO
PhALARThAO
OOO
AEPE Nerođeni! (Vidi gore.) (To je predodžba užarene Vatre, u kojoj je nastanjen Solarno-Falički Lav Uranske prirode.)
Čuj
me i učini sve Duhove podložne Meni;
ODJELJAK D VODA Čuj me:
RU-ABRA-IAF(2)
MRIODOM
BABALON-BAL-BIN-ABAFT
ASAL-ON-AI
APhEN-IAF
I
PhOTETh
ABRASAX AEOOU "Naša Damo Zapadnih dveri Nebesa!"
ISChURE Moćni i Nerođeni! (Vidi gore.) (To je predodžba blistave Vode, u kojoj je nastanjena Solarno-Falička Zmaj-Zmija, Neptunovske Prirode.)
Čuj
me i učini sve Duhove podložne Meni;
ODJELJAK E ZEMLJA Ja Te prizivam:
MA
BARRAIO
IOEL
KOThA
AThOR-e-BAL-O
ABRAFT (To je predožba užarene Zemlje, nastanjene solarno-faličkim Hipopotamom(4) Venerine prirode.)
Čuj
me i učini sve Duhove podložne Meni;
ODJELJAK F DUH Čuj Me:
AFT
ABAFT
BAS-AUMGN.
ISAK
SA-BA-FT Odjeljak Ff
1.
To je Gospod Bogova:
Čuj
me i učini sve Duhove podložne Meni;
ODJELJAK G DUH Čuj Me:
IEOU
PUR
IOU
PUR
IAFTh
IAEO
IOOU
ABRASAX
SABRIAM
OO
FF
AD-ON-AI(6)
EDE
EDU
ANGELOS TON ThEON ANLALA "Uzdigni se u Meni, slobodno protičući, Ti koji si Ništa, koji si Ništa, i izgovori svoju Riječ!"
LAI
GAIA (Ovo je također molba u agoniji upućena Majci Zemlji; jer u ovoj točki ceremonije bi se Adept trebao osloboditi svih smrtnih veza, i umrijeti za sebe u orgazmu svoje operacije(7).)
AEPE
DIATHARNA THORON Odjeljak Gg Postignuće
1.
Ja sam On! Nerođeni Duh! Imajući uvid u nogama: Jak sam i Besmrtna
Vatra!
9.
"SRCE OVIJENO ZMIJOM" je moje ime! Odjeljak H "Opomena Duhu"
Prikaži se i slijedi me, Odjeljak J Proglas Zvijeri 666 IAF: SABAF(10)
Takve su Riječi! NAPOMENE ZVIJERI 666 UZ TOČKU I (1) Slovo F upotrijebljeno je da predstavlja hebrejsko Vau i grčko Digamma; ono zvuči negdje između engleskog dugog O i dugog OO, kao u riječima Rope i Tooth. (2) Za formulu IAF, ili radije FIAOF, vidi Knjiga 4 Dio III, Poglavlje V. Naći će se da je oblik FIAOF bolji u praksi. (3) "Masa", u smislu kako ga upotrebljavaju fizičari. Nemogućnost njenog definiranja neće zastrašiti hrabrog inicijata (s obzirom na činjenicu da su fundamentalne koncepcije iznad normalnih kategorija razuma). (4) Hippopotamus je posvećen AHAThOOR(i). Radi se o ideji žene kao neranjive, mirne, s ogromnom sposobnošću gutanja, itd.
(5)
Riječ koja nastaje od simbolizirajući tako cjelokupan tijek duhovnog života. A je neuobličeni Heroj; U je šestostruki solarni zvuk fizičkog života, trokut Duše isprepleten s trokutom Tijela; M je tišina "smrti"; GN je nazalni zvuk rađanja i znanja. (6) AD-ON-AI = na hebrejskom ADNI, 65. Gnostički Inicijanti su načinili takvu transliteraciju da nagovijeste svoju vlastitu tajnu formulu; mi slijedimo taj izvrsni primjer. ON je Arcanum Arcanorum (Tajna nad Tajnama, prev.); njegovo značenje se postupeno podučava u O.T.O. Zatim, AD je očinska formula, Hadit; ON je njegova dopuna, NUIT; završno Yod, označavajući "moje", je etimološki i suštinski Merkurovo (prijenosno) hermafroditsko djevičansko sjeme - Samotnik u Tarotu. Stoga se ovo ime koristi da prizove nečiju vlastitu suštinsku tajnu, shvaćenu kao rezultat konjunkcije Nuite i Hadita. Ako je uključeno i drugo A, njegov značaj je da označi operaciju Svetog Duha i oblikovanje Bebe u Jajetu, koja prethodi pojavljivanju Samotnika. (7) Potpuno shvaćanje psihoanalize će značajno doprinijeti ispravnom uvažavanju ovog Rituala. (8) Ljudi kažu da se riječ "Pakao" (eng.Hell) u anglo-saksonskim jezicima izvodi iz riječi "helan"- prikriti ili sakriti, to jest, radi se o tajnom mjestu, koje je nesvjesno, pošto su sve stvari u tvom jastvu. Vidi Liber CXI (Aleph) poglavlje 124. (9) No, usporedi upotrebu iste riječi u odjeljku C. (10) Vidi objašnjenje pod točkom II.
LIBER SAMEKH Točka II ARS CONGRESSUS CUM DAEMONE Odjeljak A Neka Adeptus Minor stoji u svom krugu na kvadratu Tifareta, naoružan svojim Štapom i Peharom, ali neka on izvodi Ritual potpuno u svom "svjetlosnom tijelu". On može paliti Kolačiće Luči, ili Miris Abramelina, može biti pripremljen kao što je opisano u Liber 175, čitanjem Liber 65 i praksama Yoge. On može prizivati Hadita "vinom i čudnim drogama" ako mu je po volji.(1) On priprema krug uobičajenim formulama Tjeranja i Posvećivanja, itd. On recitira Odjeljak A kao probu (vježbu, probu glume) pred svojim Svetim Anđelom Čuvarom sa atributima tog Anđela. Svaka rečenica mora biti realizirana sa punom koncentracijom siline, tako da proizvede Samadhi što je savršenije moguće na iskazanu istinu. Red 1 On poistovjećuje svog Anđela sa Ain Soph i Keterom u tome; jedna formulacija Hadita u bezgraničnom tijelu Nuite. Redovi 2,3,4 On potvrđuje da je Njegov Anđeo kreirao (za svrhu samorealizacije kroz projekciju u ograničen Oblik) tri para suprotnosti:
a)
Čvrsto (fiksno) i Promenljivo Red 5 On proglašava svog Anđela kao "onog koji je Sam Sebe učinio Savršenim", dodajući da je ova Individualnost neshvatljiva i nepovrijediva. U Neofit Ritualu G.'. D.'. (kao što je tiskano u Equinoxu I, II, za stari eon) Hijerofant je usavršeni Oziris, koji dovodi kandidata, prirodnog Ozirisa, do poistovjećenja sa sobom. Ali u novom Eonu Hijerofant je Horus (Liber CCXX, I: 49) stoga će Kandidat također biti Horus. Koja je onda formula inicijacije Horusa? To neće više biti inicijacija čovjeka kroz Smrt. To će biti prirodan rast Djeteta. Njegova iskustva neće više biti smatrana za katastrofalna. Njihov hijeroglif je Luda: nevina i nejaka Beba Harpokrat postaje Odrasli Horus sticanjem Štapa. "Der reine Thor " osvaja Sveto Koplje. Bakhus postaje Pan. Sveti Anđeo Čuvar je Nesvjesno Biće Jastva - Spiritualni Falus. Znanje i Razgovor s njim doprinosi okultnom pubertetu. Stoga je poželjno zamijeniti na početku ime Asar Un-nefer sa Ra-Hoor-Khuit, i sa imenom vlastitog Svetog Anđela Čuvara kada ono bude priopćeno. Red 6 On ga pozdravlja kao BESZ(a), Materiju koja uništava i proždire Božanstvo u svrhu Inkarnacije bilo kojeg Boga. Red 7 On Ga pozdravlja kao APOPHRASZ(a), Kretanje koje uništava i proždire Božanstvo, za svrhu Inkarnacije bilo kojeg Boga. Kombinirana akcija ova dva ĐAVOLA dopušta Bogu na koga oni vrebaju da uđe u užitak egzistencije kroz Sakrament dvojnosti "života" (kRUH - meso BESZ-a) i "Ljubavi" (Vino - krv ili otrov APOPHRASZ-a). Red 8 On proglašava da je Njegov Anđeo "jeo Plod sa Drveta Znanja Dobra i Zla", drugačije rečeno, postao je mudar (u Dijadi, Hokmah) da shvati formulu Ravnoteže koja je sada Njegova vlastita, bivajući sposoban da pravilno prilagodi Sebe Svojoj samoodređenoj sredini. Red 9 On proglašava da je Njegov Anđeo postavio Zakon Ljubavi kao Magičku formulu Univerzuma, da bi On mogao rastvoriti fenomenalno ponovo u njegovu noumenalnu fazu ujedinjavanjem bilo koje dvije krajnosti u ekstatičnoj strasti. Red 10 On proglašava da je Njegov Anđeo odlučio da ova formula Ljubavi ne treba stvoriti samo stapanje razdvojenosti Ljubavnika u njihovoj vlastitoj neosobnoj božanstvenosti, već njihovo uzajamno sudjelovanje u "Djetetu" koje potječe iz srži svojih roditelja, da bi stvorilo viši red Postojanja od njihovog, tako da svaka generacija predstavlja jedan alkemijski napredak prema savršenstvu u pravcu postupne složenosti; kao što Red 9 potvrđuje Involuciju, Red 10 potvrđuje Evoluciju. Red 11 On izjavljuje da je ovaj metod samorealizacije djelo Njegovog Anđela; cilj Inkarnacije je pridobiti njene reakcije prema odnosima sa drugim inkarniranim Bićima i promatrati ih jedne prema drugima. Odjeljak Aa Red 1 Adept potvrđuje svoje pravo da uđe u svjesnu komunikaciju sa Svojim Anđelom, na osnovu toga što ga je taj Anđeo poučio Tajnoj Magici kojom on može stvoriti odgovarajuću vezu. "Mojsije" je M H, razvijanje u Jehidahu, Hijahu, Nešamahu, Ruahu, - Sefirotima od Ketera do Jesoda - pošto je 45 zbroj brojeva od 1 do 9, dok je Sh, 300, zbroj brojeva od 1 do 24, što dodaje ovim Devet još Petnaest brojeva. (Pogledaj u Liber D značenja i korespondencije za 9, 15, 24, 45, 300, 345.) Štoviše, 45 je A D M, čovjek. "Mojsije" je stoga ime čovjeka kao Oblika koji Skriva Boga. Ali u Ritualu neka Adept zamjeni ovo "Mojsije" svojim vlastitim geslom kao Adeptus Minora. Za "Israel" neka on da prednost svojoj vlastitoj Magičkoj Rasi, prema dužnostima njegovog Zavjeta našem Svetom Redu! (Zvijer 666 je sam koristio "ANKH-F-N-KHONSU" i "KHEM" u ovom dijelu.) Red 2 Adept podsjeća svog Anđela da je On stvorio Tu Jednu Supstancu o kojoj je Hermes pisao na Smaragdnoj Tabli, koja ima tu istu vrlinu da ujedini u sebi sve suprotne načine Postojanja, i time da služi kao Talisman napunjen Spiritualnom Energijom Egzistencije, kao Eliksir ili Kamen sastavljen od fizičkih osnova života. Ovo Podsjećanje je smješteno između dva osobna zahtijeva Anđelu, kao da zahtijeva privilegiju da sudjeluje u ovoj Euharistici koja stvara, hrani i otkupljuje sve stvari. Red 3 On sada potvrđuje da je on sam "Anđeo" ili onaj koji nosi poruku svog Anđela, da je on um i tijelo čija je služba primiti i prenjeti Riječ svog Anđela. On pozdravlja svog Anđela ne samo kao "un-nefer(a)", Savršenstvo "Asara" kao čovjeka, već kao Ptah-Apophrasz-Ra, identitet (Hadit) umotan u Zmaju (Nuit) i stoga manifestiran kao Sunce (Ra-Hoor-Khuit). "Jaje" (ili Srce) "ovijeno Zmijom" je srodan simbol; ideja je tako izražena kasnije u ritualu. (Vidi Liber 65 koji u potpunosti ovo razrađuje.) Odjeljak B Adept prelazi od kontemplacije na akciju u odjeljcima B do Gg koji sada sljede. On treba astralno putovati po krugu, čineći odgovarajuće pentagrame, sigile i znakove. Njegovo kretanje je u lijevo (lunarno). On stoga čini tri luka, svaki pokriva tri četvrtine kruga. On treba dati znak Ulazećeg prolazeći Kiblu, ili smjer Boleskina. Ovo ubire Snagu koja prirodno zrači iz te točke(2) i projicira je je u pravcu staze Magičara. Sigili su oni koji su dati u Equinoxu Vol. I: No. 7, Tabela 10, van kvadrata (Liber Chanokh, Fra. S.Y.); znaci su oni koji su dati u Vol. I, No. 2, tabela "Znaci Stupnjeva" (Liber O, Fra. S,Y.). U ovim prizivima on bi trebao proširiti svoj volumen i svoj stas do krajnosti(3), preuzimajući oblik i svjesnost Elementalnog Boga (odgovarajuće) strane svijeta. Poslije ovoga, on počinje da vibrira "Barbarska Imena" Rituala. Neka on ispuni ne samo cijelo svoje biće do krajnosti silinom Imena; već neka formulira svoju Volju, potpuno shvaćenu kao dinamički aspekt njegovog Kreativnog Jastva, u jednom simbolički pogodnom izrazu, neću reći u obliku Svjetlosnog Zraka, ili Plamenog Mača, ili bilo čega osim onog tjelesnog Nosioca Svetog Duha koji je posvećen BAFOMETU, koji svojom vrlinom prikriva Lava i Zmiju, da bi se Njegov Lik mogao pojavljivati na Zemlji uz obožavanje zauvijek. Neka zatim Adept proširi svoju Volju izvan kruga u tom zamišljenom obliku i neka zrači svjetlošću koja odgovara prizvanom elementu, i neka svaka Riječ ističe duž svjetlosne zrake sa strasnim impulsom, kao da taj glas naređuje da se treba probiti skokovito naprijed. Neka također svaka Riječ nakupi u sebi autoritet, tako da se glava te zrake može zariti dvaput dalje za drugu riječ u odnosu na prvu, i četiri puta za treću u odnosu na drugu, i tako do kraja. Štoviše, neka Adept ovamo sjuri po njoj cijelu svoju svjest. Zatim kod finalne Riječi, neka on žurno vrati unutar sebe svoju Volju, koja postojano zrači, i neka ponudi sebe njenoj srži, kao Artemida PANU, da ga ova savršeno čista koncentracija Elemenata sasvim pročisti, i zarobi svojom žudnjom. U ovom Sakramentu u kojem postaje potpuno sjedinjen s tim Elementom, neka Adept izrekne Zapovijed "čuj me, i učini", itd. sa čvrstim shvaćanjem da mu jedinstvo sa tom stranom Univerzuma poklanja potpunu slobodu i privilegiju koja mu na taj način pripada. Neka Adept pripazi na način izražavanja u Zapovijedi. "Nebo" je Ruah, "mentalni plan"; to je kraljevstvo Šu(a), ili Zeusa, gdje se okreće kotač guna - triju oblika(4) postojanja. Etir je "akaša" - "Duh" - eter fizičara, koji je osnova na kojoj su zasnovani svi oblici; on prima, bilježi i prenosi sve impulse, a da sam time ne pretrpi promjenu. "Zemlja" je sfera gde se operacije ovih "fundamentalnih" i eteričnih snaga pojavljuju našoj percepciji. "Ispod Zemlje" je svijet onih fenomena koji priopćavaju te opažene projekcije, i određuju njihov posebni karakter. "Suha zemlja" je mjesto mrtvih "materijalnih stvari", suha (tj. nespoznatljiva) zato što nije u mogućnosti da djeluje na naše umove. "Voda" je prijenosnik kroz koju mi osjećamo takve stvari, a "zrak" njihov rastvarač unutar kojeg se ova osjećanja mentalno shvaćaju. Nazvan je "kovitlajućim" zbog nestabilnosti misli, i ludosti razuma, o kojem smo još ovisni u ovome što nazivamo "životom". "Plamteći Oganj" je svijet u kojem vrludave misli proplamsavaju u strijelovitu Volju. Ova četiri stanja objašnjavaju kako je ne-Ego pretvoren u Ego. "Čarolija" Božja je bilo koji oblik svjesti, a "Pokora" bilo koji oblik akcije. Zapovijed, u cjelini, zahtijeva od Adepta kontrolu svakog djelića Univerzuma kojeg je Njegov Anđeo stvorio kao sredstvo manifestacije Sebe prema samom Sebi. To obuhvaća kontrolu primarne projekcije Mogućeg u individualnost, u antitetičku varku koja je sredstvo Uma, u uravnoteženoj trojnosti načina ili stanja postojanja čije kombinacije stvaraju karakteristike Kozmosa. To također uključuje standard strukture, krutost koja čini odnose mogućima. Na ovim temeljima uslova koji nisu stvari po sebi, već kanon kome su stvari podčinjene, izgrađen je Hram Postojanja, čiji su materijali po sebi savršeno misteriozni, neshvatljivi kao Duša, i kao Duša utiskuju sebe simbolima koje mi možemo osjetiti, primiti i prilagoditi našoj upotrebi čak bez znanja cijele Istine o njima. Adept sumira sve ove točke s autoritetom koji polaže pravo na svaki oblik izraza mogućeg Egzistenciji, bez obzira da li je to "čarolija" (ideja) ili "pokora" (akt) "Boga", tj. njega samog. Adept mora prihvatiti svaki "duh", svaku "čaroliju", svaku "pokoru", kao dio njegove sredine, i učiniti ih sve "podređenima" sebi; to jest, shvatiti ih kao ono što ga uzrokuje. Oni su ga načinili onim što jeste. Oni točno korespondiraju sa njegovim vlastitim sposobnostima. Oni su svi - konačno - od jednake važnosti. Činjenica da je on ono što jeste dokazuje da je svaka točka uravnotežena. Dodir svakog novog utiska utječe na cijeli sustav u odgovarajućoj mjeri. On mora stoga shvatiti da je svaki događaj podređen njemu. To se događa zato što on to potrebuje. Željezo hrđa zato što molekule traže kisik za zadovoljenje svojih težnji. One ne žude za vodikom, stoga je kombinacija sa tim plinom događaj koji se ne dešava. Sva iskustva doprinose tome da nas učine potpunima unutar nas samih. Mi osjećamo da smo podređeni (događajima) tako dugo dok propuštamo da ovo razumijemo; kad to postignemo, opažamo da su oni podređeni nama. I kad god se trudimo da izbjegnemo jedno iskustvo, šta god ono moglo biti, mi stoga činimo grešku prema sebi. Mi osujećujemo naše vlastite tendencije. Živjeti znači mijenjati se, a suprotstaviti se promjeni predstavlja revolt protiv zakona koji smo ovlastili da upravlja našim životima. Zamjeriti sudbini znači stoga odreći se suverenosti (vlasti) i prizvati smrt. Uistinu smo izrekli smrtnu presudu svakom nasilju nad zakonima života. I svaki neuspjeh da se pripoji bilo koje iskustvo izgladnjuje određenu sposobnost kojoj je to potrebno.
Ovaj Dio B priziva Zrak na Istoku, sa štapom zlatnog sjaja. Adept sad priziva Vatru na Jugu; plameno-crvene su zrake što isijavaju sa njegovog Verenduma (štapa) (verendus, lat.poštovan, dostojan poštovanja). Odjeljak D
On
priziva Vodu na Zapadu, sa njegovog štapa se prema naprijed talasa plavi sjaj. On odlazi na Sjever da bi prizvao Zemlju; cvijeće zelenog plamena blješti iz njegovog oružja. Pošto je praksa učinila Adepta savršenim u ovom Djelu, postaje mu automatski sjediniti sve ove komplicirane ideje i namjere s njihovim korespondirajućim djelima i riječima. Kada je ovo postignuto, on može ići još dublje u formulu proširenjem njenih korespondencija. Stoga, on može prizvati vodu na način vode, proširujući svoju volju uzvišenom i neodoljivom kretnjom, koja pazi na svoj impuls gravitacije, a ipak sa ugodnim i mirnim prividom slabosti. Ponovo, on može primjeniti formulu vode za njezinu osobitu svrhu dok ona nadire nazad u njegovu sferu, upotrijebljavajući je svojom svjesnom vještinom za čišćenje i smirivanje receptivnih i emocionalnih elemenata u njegovom karakteru, te za rješavanje ili tjeranje onih zamršenih korova predrasuda koje ga spriječavaju da slobodno djeluje po svojoj volji. Slični dodaci na preostale prizive pasti će na pamet Adeptu koji je spreman upotrijebiti ih. Odjeljak F Adept se sad vraća do kvadrata Tifareta u njegovom Tau-križu, i priziva Duh, okrenuvši se licem prema Boleskinu, sa aktivnim Pentagramima, sigilom nazvanim "Pečat Zvijeri" i znacima L.V.X. - a (Pogledaj tabelu kao i ranije). On zatim vibrira Imena šireći svoju volju na isti način kao i ranije, ali okomito prema gore. U isto vrijeme on širi Izvor te Volje - tajni simbol Jastva - jednako oko sebe i ispod sebe, kao da potvrđuje da se Jastvo, (udvostručeno kao i njegovo obličje), nerado miri sa neuspjehom podudaranja sa Sferom Nuite. Neka on sada zamisli, (kod posljednje riječi), da glava njegove volje, gdje je fiksirana njegova svjesnost, otvara pukotinu (Brahmarandra-čakra, na spoju lubanjskih šavova) i izlučuje kapljicu čiste kristalne rose, i da je ovaj biser - njegova Duša, djevičanski dar njegovom Anđelu, istisnut iz njegovog bića intenzitetom njegove aspiracije. Odjeljak Ff S ovim riječima Adept ne povlači svoju volju u sebe kao u prethodnim odjeljcima. On razmišlja o njima kao o odrazima Istine na površini rose, gdje se njegova Duša skriva drhteći. On ih uzima kao prvu formulaciju u svojoj svjesti prirode Njegovog Svetog Anđela Čuvara. Red 1 "Bogovi" uključuje sve svjesne elemente njegove prirode. Red 2 "Univerzum" uključuje sve moguće fenomene kojih on može biti svjestan. Red 3 "Vjetrovi" su njegove misli, koje ga spriječavaju u postizanju Znanja i Razgovora njegovog Anđela. Red 4 Njegov Anđeo je stvorio "Glas", magičko oružje koje stvara "Riječi", i ove riječi su bile mudrost kojom je On stvorio sve stvari. "Glas" je neophodna veza između Adepta i njegovog Anđela. Anđeo je "Kralj", Onaj koji "može", "izvor autoriteta i vrelo časti", također Kralj (ili Kraljev Sin) koji oslobađa Začaranu Princezu, i čini je svojom Kraljicom. On je "Vladar", "nesvjesna Volja", koja više ne može biti osujećena neukom i kapricioznom lažnom voljom svjesnog čovjeka. On je "Pomagač", stvaratelj neizrecivog impulsa koji šalje dušu da luta nebesima određenom stazom s takvom pokretačkom silom da privlačnost stranih orbita nije više u stanju skrenuti je. Paragraf "čuj me" sada je iskazan normalnom ljudskom svjesnošću, uvučenom u fizičko tijelo; Adept mora oprezno odbiti postignuće, zato što to još nije njegovo cijelo biće koje izgara pred Ljubljenim. Odjeljak G Adept, mada povučen, održavati će proširenje svoga Simbola. On sada ponavlja znakove kao i prije, osim što sada čini Pasivni Prizivajući Pentagram Duha. On koncentrira svoju svjest unutar svog Blizanačkog Simbola Jastva, i nastoji poslati ga na počinak. Ali, ako je operacija odgovarajuće izvedena, njegov Anđeo će prihvatiti ponuđenu Rosu, i vatreno zgrabiti prošireni simbol Volje upućen Njemu. Ovo će on onda žestoko protresati vibracijama ljubavi koje odjekuju s Riječima ovog odjeljka. Čak će stoga i u fizičkom uhu adepta odjekivati eho, mada on neće biti sposoban da ga opiše. Oboje će mu izgledati glasnije od groma, i nježnije nego šaputanje noćnog vjetra. To će odjednom biti nerazumljivo, no značiti će više nego što je ikad čuo. Neka se bori svom snagom svoje Duše da se odupre Volji svoga Anđela, skrivajući se u najzatvoreniju odaju citadele svjesti. Neka se on posveti odbijanju napada Glasa i Vibracije dok njegova svjest ne izbljedi u ništavilo. Jer ako postoji neapsorbiran makar i jedan jedini atom lažnog Ega, taj atom će ukaljati djevičanstvo Istinskog Jastva i profanirati Zavjet; onda će taj atom biti tako raspaljen približavanjem Anđela da će savladati ostatak uma, tiranizirajući ga, i postati će umobolni despot do potpune propasti kraljevstva. Ali, pošto je sve mrtvo za čula, tko je onda sposoban oduprijeti se Anđelu? On će pojačati napetost Svog Duha tako da Njegove odane legije Lav-Zmija iskoče iz zasjede, budeći Adepta da svjedoči njihovoj Volji i ponesu ga sa sobom u svom zanosu, tako da on svjesno sudjeluje u njihovoj svrsi, i u toj jednostavnosti uvidi rješenje svih svojih zbrkanosti. Tako će Adept biti svjestan da je gurnut kroz stup svog Simbola Volje, i da je njegov Anđeo zaista on sam, sa tako intenzivnom bliskošću koja kao da postaje istovjetnost, i to ne u pojedinačnom Egu, već u svakom nesvjesnom elementu koji sudjeluje u tom mnogostrukom jurišu. Ovo ushićenje je skoro uvijek praćeno olujom briljantnog svjetla, i u mnogim slučajevima provalom zvuka, uvijek zapanjujućeg i divnog, mada njegov karakter može varirati unutar širih granica.(5). Bujica zvijezda izbija s vrha Simbola Volje, i širi se nebom u svjetlucajuće galaksije. Ovo raspršivanje narušava koncentraciju adepta, čiji um ne može nadvladati takvo umnožavanje sjaja; po pravilu on, naprosto omamljen tone u normalnost, u kojoj se ne sjeća ničeg od ovog iskustva osim neodređene, mada žive impresije potpunog oslobođenja i neizrecivog ushićenja. Ponavljanje ga osnažuje da shvati prirodu svog postignuća; i njegov Anđeo, kada je veza jednom uspostavljena, često ga posjećuje, i suptilno ga uvježbava da bude osjetljiv na njegovo Sveto prisustvo i svjedočenje. Ali može se desiti, naročito poslije ponovljenog uspjeha, da Adept ne bude odbačen natrag u svoju smrtnost eksplozijom Zvjezdane bujice, već da se poistovjeti sa jednom određenom "Lav-Zmijom", koje je neprekidno svjestan, sve dok ona ne pronađe svoje odgovarajuće mjesto u Svemiru, gdje se njeno tajno jastvo rascvjetava kao istina, koju zatim Adept može vratiti nazad na zemlju sa sobom. Ovo je samo sporedni rezultat. Glavna svrha Rituala je stvoriti vezu podsvjesnog jastva sa Anđelom na takav način da Adept postane svjestan da je njegov Anđeo Jedinstvo koje izražava zbir Elemenata tog Jastva, da njegova normalna svjesnost sadrži strane neprijateljske elemente uvedene previranjima njegove okoline, i da njegovo Znanje i Razgovor Svetog Anđela Čuvara uništava sve sumnje i obmane, dodjeljuje sve blagoslove, podučava svoj istini, i sadrži svu radost. Ali važno je da adept ne miruje u pukoj neizrecivoj realizaciji svog ushićenja, već da se uzdigne i vezu podvrgne analizi, da je izrazi u shvatljivim teminima, i time prosvjetli svoj um i srce na način koji je superiorniji fanatičnom zanosu, kao što je i Betovenova muzika prema afričkim ratnim bubnjevima. Odjeljak Gg Adept bi trebao shvatiti da njegov čin Sjedinjenja sa anđelom podrazumijeva 1) smrt njegovog starog uma, osim što nesvjesni elementi zadržavaju svoju memoriju kada je apsorbiraju, i 2) smrt njegovih nesvjesnih elemenata samih. Ali njihova smrt je više napredovanje ka obnovi njihovog života kroz ljubav. On zatim, svjesno ih poimajući kao odvojene i objedinjene, postaje "Anđeo" svog Anđela, kao što je i Hermes Riječ Zeusova, čiji vlastiti glas je Grmljavina. Stoga u ovom odjeljku adept izriče najrazgovetnije što je riječima moguće, šta je Anđeo za Njega. On ovo govori dok je njegov Scin-Laeca (svjetlosno tijelo) potpuno povučen u njegovo fizičko tijelo, primoravajući Svog Anđela da nastani njegovo srce. Red 1 "Ja sam On" potvrđuje destrukciju osjećaja odvojenosti između jastva i Jastva. To potvrđuje postojanje, ali samo treće osobe. "Nerođeni Duh" je slobodan od cijelog prostora, jer "ima vid u nogama", da bi one mogle izabrati svoju vlastitu stazu. "Jak" je GBR, Magičar praćen Suncem i Mjesecom (Vidi Liber D i Liber 777). "Besmrtni Oganj" je kreativno Jastvo, neosobna energija ne može iščeznuti, bez obzira koji oblik preuzme. Sagorijevanje je Ljubav. Red 2 "Istina" je nužan odnos između bilo koje dvije stvari; stoga, mada uključuje dvojnost, omogućuje nam da pojmimo dvije stvari kao da su jedna stvar, time što iziskuje da bude definirana komplementima. Tako je i hiperbola je jedna ideja, iako njezino konstruiranje zahtijeva dva luka. Red 3 Anđeo, kako ga adept spoznaje, je biće Tifareta, koji zasjenjuje Keter. Adept nije službeno svjestan viših sefirota. On ne može osjetiti, kao Ipsissimus, da su sve stvari jednako iluzija i apsolut. On je u Tifaretu, čija služba je Spasenje, i on osuđuje događaje koji su uzrokovali prividnu Patnju od koje je uprvo pobjegao. On je također svjestan ( a i na vrhuncu svoje ekstaze) ograničenja i pomanjkanja svog Postignuća. Red 4 Ovo se odnosi na fenomene koji prate njegovo Postignuće. Red 5 Ovo znači prepoznavanje Anđela kao Istinskog Jastva njegovog podsvjesnog jastva, skrivenog života njegovog fizičkog života. Red 6 Adept shvaća da je svaki dah, svaka riječ njegovog Anđela nabijena kreativnom vatrom. Tifaret je Sunce, a Anđeo je duhovno Sunce Adeptove Duše. Red 7 Ovdje je sumiran cijeli proces dovođenja uvjetnog Univerzuma do saznanja o sebi kroz formulu stvaranja(6); duša utiskuje sebe u čulima zasljepljeno tijelo i razumom okovan um, čini ih svjesnim njihovog Ukućana, i tako sudjeluje u svojoj vlastitoj svjesnosti Svjetlosti. Red 8 "Dražest" ovdje ima određeni smisao "Ugodnosti". Postojanje Anđela je opravdanje zamisli stvaranja.(7) Red 9 Ovaj red mora biti proučen u svjetlosti Liber LXV. Odjeljak H Ova rekapitulacija zahtijeva zajedničko napredovanje Adepta i njegovog Anđela "da vrše svoje zadovoljstvo na Zemlji među živima". Odjeljak J Provjerivši vlastitom praksom da ima pouzdanu snagu kada se ispravno izvodi, i napisavši ga sada za svijet, Zvijer 666 je ostavio u nasljeđe prisutni metod korištenja ovog Rituala, kao ukras za Adepta koji ga usvoji, da klikne Pozdrav Njegovom imenu i kraju svog djela. Ovo će ga, štoviše, ohrabriti u Magici, i podsjetiti ga da je svakako postojao Jedan koji je postigao upotrebom ovog rituala Znanje i Razgovor sa Svojim Svetim Anđelom Čuvarom, koji ga više nije napuštao, već ga je učinio Magusom, Riječju Aeona Horusa! Jer znaj ovo, da Ime IAF u svom najskrivenijem i moćnom smislu iskazuje Formulu Magike ZVIJERI kojom je on učinio mnoga čuda. I pošto je on htio da cijeli svijet postigne ovu Umješnost, On to sada ovdje skriva tako da oni koji to zavrijeđuju mogu stići do Njegove Mudrosti. Neka se I i F okrenu svemu(8), uz to neka zaštite svoje A od napada. Samotnik samom sebi, Luda neprijateljima, Hijerofant prijateljima, Devet po prirodi, Ništa po postignuću, Pet po djelovanju. U govoru brz, suptilan i tajnovit; u mislima kreativan, bez predrasuda, nesputan; u djelovanju ljubazan, strpljiv i istrajan. Hermes uhu, Dioniz dodiru, Pan oku. Djevica, Beba, Zvijer! Poljubac, grohotan smijeh, urlik; onaj koji ima uho, neka čuje! Uzmi deset je jedan, i da jedan je jedan u tri, da ih sakrije u šest! Tvoj štap svim Peharima, i tvoj Disk svim Mačevima; ali nemoj odati svoje Jaje! Također je IAF zaista 666 vrlinom Broja, i to je Misterija nad Misterijama. Tko to sazna, adept je nad adeptima, i Moćan među Magičarima! Zatim ta riječ SABAF, koja je po brojevima Tri dvadesetke i Deset (9), je ime Ayin(a), Oka, i Đavla našeg Gospoda, kao i Mendesovog Jarca. On je Gospod Sabata Adepata, i Satan, stoga također Sunce, čiji broj Magike je 666, pečat Njegovog služitelja ZVIJERI. Ali opet SA je 61, AIN, Ništavilo NUITe; BA znači ići, za HADITa; a F je njihov Sin Sunce koji je RA-HOOR-KHUIT. Tako neka Adept stavi svoj sigil na sve riječi koje su zapisane u Knjizi Djela njegove Volje. I neka on zatim dovrši sve, govoreći, "Takve su Riječi!"(10) Jer ovim on proglašava svima koji su oko njegovog Kruga, da su te Riječi istinite i moćne, vežući ono što on želi vezati, i razriješujući ono što on želi razriješiti. Neka Adept izvodi ovaj Ritual ispravno, neka svaki dio stoga bude savršen, jedanput dnevno tijekom jednog mjeseca, zatim dvaput dnevno, u zoru i sumrak, tijekom dva mjeseca; zatim triput, dodajući podnevni rad, tijekom tri mjeseca; kasnije, dodajući još i ponoćni rad, tijekom četiri mjeseca - četiri puta dnevno. Zatim neka Jedanaesti Mjesec bude potpuno posvećen ovom Djelu; neka neprekidno bude u žarkom oduševljenju, odbijajući sve osim krajnjih potreba za jelom, pićem i snom.(11) Jer znajte da je istinska Formula(12) čija je učinkovitost zadovoljla Zvijer u ovom Postignuću, bila ova: PRIZIVAJ ČESTO!(13) Naka tako svi konačno dođu do Znanja i Razgovora Svetog Anđela Čuvara: to govori Zvijer, i moli svog vlastitog Anđela da ova knjiga bude kao upaljena Svjetiljka, i kao živo Vrelo, za Luč i Život onima koji je čitaju. 666
NAPOMENE ZVIJERI 666 UZ TOČKU II (1). Svaka takva formula bi trebala biti upotrijebljena samo ako adept ima puno znanje te stečeno iskustvo u rukovanju takvim sredstvima temeljeno na iskustvu (2). Ova se tvrdna temelji na Liber Legis II: 78 i III: 34. (3). Imajući iskustvo uspjeha u vježbama Liber 536 BATRAHOFRENOBOOKOSMOMAHIA. (4). Oni korespondiraju sa Sumporom, Soli i Živom u Alkemiji; sa Rajas, Tamas i Satvas u Hindu sustavu; to su više načini djelovanja nego stvarne kvalitete, čak i kada ih shvatimo kao latentne. Oni su prije načini komunikacije između razina; kao takvi oni su konvencije. Ne postoji apsolutna pravovaljanost u bilo kojim sredstvima mentalnog poimanja; ali dok ne učinimo ove duhove Nebesklona podređenima ustanovljavanjem pravog odnosa (unutar mogućih granica) sa Univerzumom, padati ćemo u zabludu kad razvijemo naš novi instrument direktnog razumijevanja. Od vitalnog je značaja da Adept trenira svoje intelektualne sposobnosti da mu govore istinu, u mjeri njihovog kapaciteta. Prezirati um na račun njegovih ograničenja je najkobnija pogreška; to je obično uzrok nesreća koje uzrokuju tako mnogo brodoloma Mistične Armade. Fanatizam, Arogancija, Zabuna, svi oblici mentalnog i moralnog nereda, tako često viđeni kod ljudi sa velikim duhovnim postignućima, bacili su ljagu i na samu Stazu; skoro sve takve nesreće uzrokuje pokušaj da se sagradi Hram Duha bez obraćanja odgovarajuće pozornosti na mentalne zakone strukture i fizičke potrebe temelja. Um mora biti doveden do najviših vrhova savršenstva, ali prema njegovim vlastitim unutrašnjim mogućnostima; ne mogu se stavljati pod mikroskop ovčji butovi. Um mora biti smatran za mehanički instrument znanja, neovisan o osobnosti njegovog vlasnika. On se mora tretirati točno kao što se tretira elektroskop ili oči: kao jedan utjecaj na nečije želje. Doktor poziva kolege da obiđu njegovu vlastitu porodicu znajući da osobna briga može poremetiti njegovu prosudbu. Naučnik za mikroskopom koji vjeruje svojim očima kad je njegova omiljena teorija u pitanju može falsificirati činjenice, i suviše kasno shvatiti da je napravio budalu iz sebe. Što se tiče inicijacije, povijest je puna ožiljaka uzrokovanih tim Bodežom. To nas stalno podsjeća na opasnost od uzdavanja u intelektualne sposobnosti. Sudac mora detaljno poznavati zakon, te biti nepotkupljiv i nepristran u vlastitim pretpostavkama, inače bi nepravda pobjedila. Mada od Genija objavljena, dogma s progonima, obmanama, kočenjem napretka i drugim zločinima kao suputnicima je uvijek ustanovljala tiraniju. Tako islam čini krijes od zapisane mudrosti, a Haeckel falsificira biološke dokaze; nalazimo lječnike koji nisu upoznati sa radioaktivnošću kako raspravljaju o zaključcima geologije, a teolozi, netrpeljivi prema istini, bore se protiv misaonih strujanja; svi oni moraju nestati od ruke svoje vlastite pogreške, jer smatraju svoje umove, koji su iznutra defektni ili izvana skrenuti, mjerilom Univerzuma. (5). Ovi fenomeni nisu potpuno subjektivni; njih mogu opaziti čak i obični ljudi, mada često u drugim oblicima. (6). To jest, Yod He ostvaruju Sebe, Volju i Razumijevanje, u blizancima Vau, He, Umu i Tijelu. (7). Ali pogledaj također općenito rješenje Zagonetke Postojanja u Knjizi Zakona i njenom Komentaru - IV Deo Knjige 4. (8). Ako usvojimo novu ortografiju VIAOV (Knjiga 4, Deo III, poglavlje V.), moramo čitati "Sunce-6-Sin" itd. za "sve"; i u skladu s tim na druge načine usavršiti interpretaciju datu ovdje. Stoga će O (ili F) sada biti "Petnaest po funkciji" umjesto "Pet" itd, a "u djelima slobodan, čvrst, žudan, ekstatičan", radije nego "nježan" itd. kao gore u tekstu. (9). Postoji jedno alternativno izgovaranje TzBA - F, gdje korijen, "vojska", ima vrijednost 93. Praktikus treba u potpunosti oživotvoriti ovaj Ritual u Svjetlosti svojih osobnih istraživanja Kabale, i stoga ga učiniti svojom osobnom svojinom. Ovdje prikazano izražavanje podrazumijeva da onaj koji izriče Riječ potvrđuje svoju odanost simbolima 93 i 6; da je on borac u vojsci Volje i Sunca. 93 je takođe broj AIWAZ(a) a 6 je broj Zvijeri. (10). Suglasnici LOGOS-a, "Riječi", (L, G, S, Prev.) sabrani (Hebrejski) daju vrijednost 93. I (grčki) EPE, "Riječi", (otud "Epski") ima također tu vrijednost: EIDE TA EPE bi mogla biti fraza kojoj se ovdje težilo: njezin broj je 418. Ovo bi onda potvrdilo izvršenje Velikog Djela; to je prirodni zaključak Rituala. Uporedi CCXX, III: 75. (11). Ove potrebe su modificirane za vrijeme procesa Inicijacije i u kvantitetu i u kvalitetu. Ne treba biti a priori zabrinut za svoje fizičko ili mentalno zdravlje, već samo obratiti pažnju na očigledne simptome ako se takvi pojave. (12). Orakli (proročanstva) Zoroastera kazuju ovo: "I kad su, čestim prizivanjem, svi fantomi iščezli, ti ćeš ugledati tu Svetu i Bezobličnu Vatru, tu Vatru koja strijelovito juri i blješti kroz svekolike Dubine Univerzuma; osluhni Glas Vatre! "Slična Vatra se blještavo širi kroz nalete Zraka, ili Vatra bezoblična od koje dolazi Slika glasa, ili čak bogata blještava Luč, što se obrće, kovitla naprijed i glasno huji. Također je tu i vizija vatreno-blještavog Konja Svjetlosti, i Djeteta, nagog ili odjevenog u zlato, nošenog visoko na ramenima Ognjevitog Nebeskog Bojnog Konja, koji odapinje iz svojega luka strijele svjetlosti, dok stoji na plećima konjskim; a ako se tvoja meditacija produži, ti ćeš ujediniti sve ove simbole u Obličje Lava." Ovaj odlomak - kombiniran sa nekoliko drugih - parafraziran je u poeziji Aleister Crowleya u njegovoj pjesmi "Tannhauser" .
"I
kada PRIZIVAJUĆI ČESTO, budeš ugledao,
(13). Vidi Equinox I: VIII, 22. 54 TOČKA III KOMENTAR NA ODJELJKE G i Gg Adept koji je ovladao ovim Ritualom, uspješno shvaćajući punu važnost kontroliranog ushićenja, ne treba dozvoliti svome umu gubljenje veze sa astralnim likom Zvjezdane bujice, Simbolom Volje, ili Simbolom Duše, ili čak zaboraviti svoju dužnost prema tijelu i svjesnoj okolini. Niti on treba propustiti da drži svoje Astralno Tijelo u bliskom dodiru sa fenomenima vlastite razine, tako da njegova skrivena svjest može ispuniti svoje prave funkcije zaštite njegovh (adeptovih, prev.) raštrkanih ideja od opsesije. Ali, on bi trebao prethodnom praksom postići, sposobnost odvajanja ovih elemenata njegove svjesti od njihovog pojedinačnog centra, tako da oni postanu (privremeno) neovisne odgovorne jedinke, sposobne primati priopćenja od štabova po volji, ali savršeno sposobne 1) da brinu o sebi bez uznemiravanja svog nadređenog, i 2) da ga izvještavaju u pogodno vrijeme. U stvari, oni moraju biti poput podređenih časnika, od kojih se očekuje da pokažu samopouzdanje, inicijativu, i integritet u izvršavanju Dnevnih Zapovijedi. Adept, stoga, mora biti u stanju osloniti se na to da ove individualne misli kontroliraju svoja vlastita stanja za traženo vrijeme, bez potrebe njegovog uplitanja, i da ih može prikupiti u pogodno vrijeme, primajući precizan izveštaj o njihovim doživljajima. Ako je ovo urađeno na taj način, Adept će biti slobodan usredotočiti svoje najdublje jastvo, (dio njega koji nesvjesno određuje njegovu istinsku Volju), na postignuće njegovog Svetog Anđela Čuvara. Odsutnost njegove tjelesne, mentalne i astralne svjesnosti svakako je ključna za uspeh, jer je njihovo zauzimanje njegove pažnje ono što ga čini gluhim za njegovu Dušu, i njegova preokupacija njihovim poslovima je ono što ga spriječava da opazi tu Dušu. Efekt Rituala je bio: a) zadržati ih tako zauzete njihovim vlastitim poslom kako bi mu one prestale odvraćati pažnju; b) odvojiti ih tako potpuno da njegova duša bude lišena svojih ljuštura; c) uzdići u njemu zanos tako intenzivan da ga učini kao pijanim i neosjetljivim, da on ne može osjetiti i biti povrijeđen agonijom ove duhovne vivisekcije, baš kao što se stidljivi ljubavnici opiju prve bračne noći, u namjeri da odstrane intenzitet srama koji tako misteriozno postoji zajedno sa njihovom žudnjom; d) koncentrirati potrebne duhovne snage svakog elementa, vitlajući ih istovremeno u težnju prema Svetom Anđelu Čuvaru, i e) privući Anđela vibriranjem magičkog glasa koji Ga priziva. Metod ovog Rituala je stoga mnogostruk. Tu je, prije svega, Adeptova analiza, koja ga osposobljava da proračuna smjer svoga djelovanja. On može odlučiti što mora biti protjerano, što pročišćeno, što koncentrirano. On može, zatim, koncentrirati svoju volju na jedan njen suštinski element, svladavajući njegov otpor - koji je automatski, poput fiziološkog refleksa - uništavajući prepreke pomoću entuzijazma koji nadvladava njegov ego.(1) Druga polovica rada ne zahtijeva takav kompliciran napor; jer njegov Anđeo je jednostavan, a ne zbunjujući, spreman u svako vrijeme odgovoriti na ispravno usmjereno približavanje. Ali, rezultati Rituala su suviše različiti da bi dozvolili kruti opis. Netko može reći, pretpostavljajući da je jedinstvo bilo savršeno ostvareno, da Adept ne mora zadržati ikakvo sjećanje na ono što se desilo. On može jedino biti svjestan pukotine u svom svjesnom životu, i prosuđivati njene sadržaje, shvaćajući da je njegova priroda bila suptilno promjenjena. Takvo jedno iskustvo može svakako biti dokaz savršenosti. Ako je Adept na bilo koji način svjestan svog Anđela, mora biti da je neki dio njegovog uma pripremljen da ostvari to ushićenje, i da ga objasni sebi na jedan ili drugi razumljivi način. Ovo podrazumijeva savršenstvo tog dijela, njegovu slobodu od predrasuda i ograničenja takozvane racionalnosti. Na primjer: netko ne bi mogao steći uvid u prirodu života prema doktrini koju zastupa teorija evolucije, ako je čvrsto uvjeren da čovječanstvo u suštini nije animalno, ili ako je ubjeđen da je uzročnost oprečna razumu. Adept mora biti spreman na krajnju destrukciju svoje točke gledišta prema bilo kojem predmetu, i čak svog prirođenog shvaćanja oblika i zakona misli.(2) Stoga on može otkriti da njegov Anđeo smatra da su njegov "posao" ili njegova "ljubav" apsurdne tričarije; također da su ljudske predodžbe o "vremenu" ništavne, a ljudski "zakoni" logike primenjivi samo na odnose između iluzija. Tako će Anđeo uspostaviti kontakt sa Adeptom na bilo kojoj točki koja je osjetljiva na Njegov utjecaj. Takva točka će, prirodno, biti ona koja je značajna u Adeptovom karakteru, i također ona koja je, u pravom smislu te riječi, čista.(3) Stoga je vjerojatno da će umjetnik, prilagođen zamjećivanju plastične ljepote, primati vizualni utisak svog Anđela u fizičkom obličju, koja je uzvišena suština njegovog ideala. Muzičar može biti ushićen veličanstvenim melodijama, takvim za koje se nikad nije nadao da će ih čuti. Filozof može postići shvaćanje velikih istina, rješenje problema koji su ga zbunjivali cijelog života. Suglasno sa ovom doktrinom, mi čitamo o prosvjetljenjima koja su iskusili ljudi jednostavnog uma, kao što je ono u kojem je radnik "vidio Boga" i usporedio Ga sa "mnogo malih krušaka". Zatim, mi znamo da ekstaza, kada dotiče neuravnotežene umove, podstiče idolatrijske ideje i stvara fanatičnu divlju vjeru ravnu bjesnilu, sa netrpeljivom i ludo poremećenom energijom koja je ipak toliko snažna da djeluje na sudbine carstava. Ali fenomeni Znanja i Razgovora sa Svetim Anđelom Čuvarom su sporedan ishod; suština ovog Sjedinjenja je prisnost. Njihova prisnost (ili bolje istovjetnost) je neovisna o svim djelomičnim oblicima izražavanja; u najboljem slučaju ona je isto toliko nerazumljiva kao i Ljubav. Vjerojatno je da će intenzitet postignuća izazvati jecanje ili krik, neku prirodnu fizičku gestu koja je animalni ekvivalent spiritualnom grču. To treba kritizirati kao nedostatak samokontrole. Tišina je uzvišenija. U svakom slučaju, Adept mora biti blizak sa svojim Anđelom, tako da mu je Duša prožeta uzvišenošću, bez obzira da li to jest ili nije razumljivo u terminima intelekta. Očigledno je da stres takvog duhovnog posjedovanja mora imati sklonost da nadvlada dušu, pogotovo u početku. Ona stvarno pati od neumjerenosti svoje ekstaze, baš kao što ekstremna ljubav uzrokuje nesvjesticu. Duša malaksava i onesvješćuje se. Takva slabost je kobna i za njeno uživanje i za njeno poimanje. "Budi jak! tada možeš podnjeti više radosti!" kaže Knjiga Zakona.(4) Adept se, stoga, mora ponašati kao čovjek, koji je ustao da ojača svoju dušu. Za ovu svrhu, ja, Zvijer, načinio sam kušnju i dokaz pomoću raznih metoda. Najmoćnija od ovih je pustiti tijelo da se bori s dušom. Neka se mišići stegnu kao za borbu. Neka vilica, i naročito usta, budu stegnuti do krajnosti. Diši duboko, polagano, ali snažno. Održavaj vlast nad umom mrmljajući snažno i razgovjetno. Ali da to mrmljanje ne bi poremetilo bliskost sa Anđelom, izgovaraj samo Njegovo Ime. Dok Adept nije čuo to Ime; ipak, ne može biti u savršenom posjedovanju svog Ljubljenog. Stoga je njegov najvažniji zadatak naćuliti uši za glas svog Anđela, da može saznati njegovo Ime. Jer čuj! Ovo Ime, shvaćeno ispravno i potpuno, objavljuje prirodu Anđela u svim detaljima, zbog čega je to Ime, također, formula savršenstva kojem Adept mora težiti, a također i magičke moći na osnovu koje on mora raditi. Onaj koji je još ne zna to Ime, neka ponavlja riječ dostojnu ovog posebnog Rituala. Takve riječi su Abrahadabra, Riječ Aeona, koja označava "postignuće Velikog Djela", i AUMGN objašnjena u Knjizi 4, Dio III,poglavlje V(5) ili ime ZVIJERI, jer Njegovo ime pokazuje ovo Sjedinjavanje sa Anđelom, a Njegovo Djelo nije ništa drugo nego učiniti sve ljude sudionicima u Misteriji nad Misterijama Magike. Izgovarajući tako ovu ili onu riječ, neka se Adept bori sa Anđelom i odupire mu se, da bi ga mogao primorati na istrajavanje u vezi, sve dok svjest ne postane sposobna za jasno shvaćanje, i točan prijenos (6) transcedentalne Istine Ljubljenog do srca koje ga sadržava. Postojano ponavljanje jedne od ovih Riječi trebalo bi osposobiti Adepta da izdrži stanje Jedinstva nekoliko minuta, čak i u početku. U svakom slučaju, on mora ponovo rasplamsati svoje oduševljenje, posmatrajući svoj uspjeh više kao ohrabrenje za vreliju težnju, nego kao trijumf. On treba povećati svoje napore. Neka se on pazi "strasti za rezultatom", toga da suviše očekuje, gubljenja hrabrosti ako je njegov prvi usjpeh praćen serijama neuspeha. Jer uspjeh čini da uspjeh izgleda tako nevjerojatan, da je netko sposoban stvoriti inhibiciju fatalnu za sljedeće pokušaje. To je strah od neuspjeha; strah se nameće koncentraciji i tako ispunjava svoje vlastito proročanstvo. Znamo da preveliko zadovoljstvo u ljubavnoj vezi uzrokuje strah od neuspjeha u sljedećih nekoliko prilika; sve dok ga prisnost ne navikne na ideju da njegov ljubavnik nikada nije pretpostavljao da je on nešto više od čovjeka. Povjerenje se vraća postupno. Nerazumljiva ekstaza je zamjenjena smirenim uživanjem u elementima očaravanja, baš kao što se prvo zasljepljujuće ushićenje u novim pejzažima jenja u procjenjivanje odabranih detalja vidika (pošto nastavimo sa gledanjem). U početku su oni nejasni zbog zasljepljujuće navale opće ljepote; pošto šok popusti oni izbijaju jedan po jedan, i strasno ushićenje ustupa mjesto inteligentnoj zainteresiranosti. Na isti način Adept skoro uvijek započinje vatrenom lirikom oslikavati mistične pretjeranosti o "neizrecivoj ljubavi", "nezamislivom blaženstvu", "neizrecivoj beskonačnosti bezgranične dubine".(7) On obično gubi smisao za proporciju, humor, realnost i zdravo prosuđivanje. Njegov ego je često napuhan do točke raspuknuća; on bi izgledao smješno da nije tako žalosno opasan za sebe i druge. On također ima sklonost podrazumijevati svoje novopronađene "istine iluminacije" kao cjelokupnu istinu, i inzistira na tome da one moraju biti isto toliko vrijedne i vitalne svim drugim ljudima koliko i njemu samom. Mudro je šutjeti o stvarima "nezakonitim za izgovaranje", koje je, možda, netko čuo na "sedmom nebu" jer one, možda, ne pristaju u šestom. Adept mora držati sebe pod kontrolom, ma koliko bio u iskušenju da načini novo nebo i novu zemlju u sljedećih nekoliko dana trubeći o svom trijumfu. On mora dati šansu vremenu da ponovo uspostavi njegovu ravnotežu, bolno uzdrmanu dodirom sa Beskrajem. Kako bude postajao prilagođeniji općenju sa svojim Anđelom, pronaći će da se njegova strasna ekstaza razvija u kvalitet mira i razumijevanja koji uvećava snagu, koji ga obavještava i utvrđuje njegove mentalne i moralne kvalitete umjesto da ih zatamnjuje i uznemiruje. On će od sada biti sposoban razgovarati sa svojim Anđelom, što mu je nekad izgledalo nemoguće, jer on sada zna da je grmljavina zvuka za koju je pretpostavljao da je Glas, bila samo buka njegove vlastite zbrkanosti. Glupost o "beskonačnosti" rođena je iz njegove vlastite nesposobnosti da jasno razmišlja iznad svojih granica, baš kao što i bušman, suočen s brojevima iznad pet, može jedino nazvati ih "mnoštvom". Istina koju je Anđeo izrekao, neizmjerno proširujući Adeptove horizonte, savršeno je jasna i precizna. Ona nema veze sa dvosmislenostima i apstrakcijama. Ona posjeduje oblik, potvrđuje zakon u potpuno istom smislu i stupnju kao i bilo koji drugi vid istine. Prema istini materijalne i intelektualne sfere čovjeka to je jednako kao i matematika i filozofija sa svojim "beskonačnim nizovima" i "Kantorovim kontinuitetom" prema aritmetici osnovca. Jedno podrazumijeva drugo, mada se jednim može istraživati esencijalna priroda egzistencije, a drugim profit vlasnika zalagaonice. Pravi Adeptov cilj u cijeloj ovoj operaciji je to, da stalnim svjesnim zajedništvom postane sličan svom Anđelu. Jer njegov Anđeo je razumljiva slika njegove vlastite istinske Volje, koja djeluje kao sav zakon njegovog Bića. Također, Anđeo se pojavljuje u Tifaretu, koji je srce Ruaha, i stoga centar Gravitacije Uma. On je također direktno nadahnut od Ketera, krajnjeg Jastva, kroz "stazu" Prvosvećenice, ili inicirane intuicije. Odatle je Anđeo u potpunosti Logos ili iskazan izraz cijelog Bića Adepta, tako da kako on napreduje u savršenom razumijevanju Njegovog Imena, približava se rješenju krajnjeg problema tko je on zaista. Prema ovoj zadnjoj izjavi Adept mora vjerovati vodstvu svog Anđela; jer je Tifaret svjest povezana sa različitim djelovima uma.(8) Stoga nitko osim Njega nema znanje potrebno za proračunavanje kombinacija ponašanja koje će organizirati i uravnotežiti siline Adepta, sve do trenutka kada bude potrebno da se suoči s Bezdanom. Adept mora upravljati kompaktnom i koherentnom masom, ako je želi sa sigurnošću odbaciti sa sebe nedvojbeno i glatko. Ja, Zvijer 666, podižem svoj glas i zavjetujem se da je i mene samog do toga doveo moj Anđeo, nakon što sam postigao Znanje i Razgovor s Njim vrlinom mog ushićenja prema Njemu i vrlinom ovog Rituala kojeg dajem ljudima mojim bližnjim, a najviše njegovom Ljubavlju koju mi je donio, da, zaista, On me je doveo do Bezdana; On mi je naredio da odbacim sve ono što sam imao i što sam bio; te me je i On sam napustio u tom trenu. Ali kad sam došao iznad Bezdana, da se ponovo rodim unutar maternice BABALONe, on je došao boraviti u mom djevičanskom srcu, kao njegov Gospod i Ljubavnik! Također me je načinio Magusom, govoreći kroz mene Njegov Zakon, Riječ Novog Aeona, Aeona Okrunjenog i Osvajajućeg Djeteta.(9) Tako je on ostvario moju volju donošenja potpune slobode ljudskoj rasi. Da, on je također načinio u meni Djelo Čuda iznad ovog, ali o toj stvari ja sam se zavjetovao šutjeti. NAPOMENE ZVIJERI 666 UZ TOČKU III (1) Potrebno je imati visok stupanj inicijacije. To znači da proces analize mora biti sproveden veoma detaljno. Adept mora postati svjestan svojih najdubljih impulsa, i razumijeti njihovo pravo značenje. Ovdje spomenuti "otpor" je automatski; on se bezgraničeno povećava na direktni pritisak. Beskorisno je pokušati prisiliti sebe na ove stvari; neinicirani Aspirant, ma kako okretan bio, sigurno će promašiti. Čovjek mora znati kako da postupi sa svakom unutrašnjom idejom čim se ona pojavi. Nemoguće je nadvladati vlastite inhibicije svjesnim naporima; njihovo postojanje ih brani. Bog je na njihovoj strani, kao na strani žrtve u Browning(ovoj) Instans Tyrannus. Ma koliko to želio, čovjek ne može prisiliti sebe na ljubav na raznim racionalnim osnovama. Ali sa druge strane, kada pravi impuls naiđe, on svladava sve svoje kritike; on je bespomoćan da stvori ili slomi genija; jedino može posvjedočiti činjenicu da je sreo svoga majstora. (2) Svakako, čak i lažne dogme i modeli uma su u nekom smislu istiniti. Samo se njihova vanjština mijenja. Kopernik nije uništio činjenice prirode, ili promijenio instrumente promatranja. On je samo izvršio radikalno pojednostavljenje znanosti. Greška je stvarno "zamka za budale". Štoviše, sama tendencija odgovorna za zbunjenost je jedan od potrebnih elemenata ove situacije. Na kraju ništa nije "pogrešno"; a ne može se postići "prava" točka gledišta bez potpore njegovog određenog "pogrešnog" stava. Ako odbacimo ili promjenimo negativ fotografije, nećemo dobiti savršeni pozitiv. (3) To znači, slobodna od ideja koje su joj strane, ma kako izvrsne bile same po sebi. Na primjer, književni interes nema određeno mjesto na slici. (4) Liber Al vel Legis, II: 61-68, gdje se govori o detaljima odgovarajuće tehnike. (5) Suština ove stvari je da riječ AUM, koja izražava tok daha (duhovnog života) od slobodnog izgovaranja kroz kontroliranu koncentraciju do Tišine, biva promijenjena stvaranjem složenice MGN da zamijeni M: to znači - Tišina se postiže kao prolaženjem kroz stalno ekstatično vibriranje, koje ima prirodu "Ljubavi" pod "Voljom", kao što je prikazano pomoću MGN- =40+3+50=93, AGAPE, TELEMA itd, a cijela riječ ima vrijednost 100 - Usavršeno Savršenstvo, Jedinstvo u potpunosti, i ekvivalentan je sa KP, spajanjem suštinskih muških i ženskih principa. (6) "Normalni" intelekt je nesposoban za te funkcije; mora biti razvijena viša sposobnost. Kao što Zoroaster kaže: "Proširi prazan um tvoje duše do tog Shvatljivog da bi mogao naučiti Shvatljivo, jer ono postoji (istrajava) izvan Uma. Ti to nećeš shvatiti kao što shvaćaš neku običnu stvar." (7) Ovo korespondira s emocionalnom i metafizičkom maglom koja je karakteristična za opasno stanje misli bez homogenosti. Jasno i koncizno razlikovanje ideja je oznaka zrelog uma. (8) Pogledaj mapu "Minutum Mundum" (tj. shemu Drveta života, Prev.) u Equinoxu 1, 2, i 3 i općenite odnose, detaljno obrađene u Liber 777, čije su najvažnije kolone pretiskane u Dodatku V (Dodatak V u Magici u Teoriji i Praksi, Prev.). (9) Za prikaz ovih stvari vidi Equinox, Vol. I: "Hram Kralja Solomona"; Liber 418; Liber Aleph; Ivan Sv. Ivan; Urna; Knjiga 4, Dio IV. DODATAK Dr. Israel Regardie RITUAL NEROĐENOG Ovaj magički ritual je po prvi put ugledao svjetlo dana i bio zapažen kada je dr. filozofije, Mr. Charles W. Goodwin, član Kembridge-antikvarijat društva objavio monografiju 1852-ge g. pod naslovom "Fragment grčko - egipatskog rituala". Tu je bio uključen i grčki tekst sa engleskim prijevodom, a dodano je i nekoliko ne baš pretjerano učenih primjedbi. Krajem dvadesetog stoljeća, ovaj ritual bio je objavljen u knjizi od E.A. Wallis Budge(a), Egyptian Magick (Egipatska magika je izdata od B.Stanića, Beograd, 1987.Vidi str. 143 te knjige. Izd.) Nešto kasniji osvrt na ovaj ritual može se naći kao uvodni zaziv u knjizi Goetia - Manji ključ kralja Solomona. Tu knjigu je izdao Aleister Crowley, a sa latinskog ju je preveo S.L. McGregor Mathers. ... Oko 1920-te g., za vrijeme svog boravka u Cefalu, Sicilija, A. Crowley je izdao svoju originalnu uvodnu evokaciju (zaziv) iza koje je stajalo dvadeset godina aktivne prakse; ona se kasnije pojavila u njegovoj knjizi Magika u teoriji i praksi (Knjiga 4 Dio III). Sam zaziv je obogatio sa odličnim komentarom i interpretacijama "barbarskih imena". Te interpertacije nam na prvi pogled izgledaju apsurdne (kao DODATAK što sam to nekada mislio) zajedno sa naglašenom seksualnom simbolikom i povučenim paralelama iz Knjige Zakona. U svakom slučaju, osnovni predložak ovom ritualu doživio je ogromne promjene i pročišćavanja (u pozitivnom smislu). U drugom dijelu Knjige IV, A. Crowley je pokazao veliku kabalističku učenost i smisao za humor kroz objašnjenja starih dječjih pjesmica. I pokraj satire i humora rezultat je prosvjetiteljski. To jednostavno ukazuje na činjenicu, da sa što više dubokog znanja netko raspolaže, sve mu shvatljivije postaje ono što je nekada smatrao za besmislicu. U posljednje vrijeme pojavi se tu i tamo po neki tekst koji opravdava ono o čemu je Crowley pisao davno prije, i rehabilitira neka od njegovih, na izgled grotesknih, objašnjenja. Mnogo sam se godina, iako sam mogao slijediti kabalističke principe na koje su se oslanjali njegovi samovoljni prikazi barbarskih imena uključenih u ovaj ritual, osjećao, moglo bi se reći, poniženim, čitajući ih. Nekako sam osjećao da su nametnuta, moglo bi se reći čak nepotrebna. Zadnjih godina, mnogo se toga desilo što me je prisililo da ponešto promijenim gore spomenuti utisak. Kao primjer, savjetujem studentu s oštrim istraživačkim okom knjigu The Sacred Mushroom and the Cross od John M. Allegro(a). Ovu knjigu preporučujem imajući u vidu Crowleyeve interpretacije barbarskih imena, a rezultira zaključkom, da bez obzira kako čudno ta imena zvuče, ipak može postojati za njih prava filološka, a ne samo simbolička opravdanost, bez obzira da li je, ili nije, ta teza Mr. Allegroa podržana od strane drugih učenjaka; štoviše, ona donosi jedan drugi lingvistički ključ, koji otključava bravu temeljnog značenja stranih i nejasnih riječi. Nikome, tko je upoznat sa složenošću i zamršenošću kabale neće biti teško da vrijednuje neke od tih riječi. Gematrija i Notarikon su odlična sredstva s kojima ćete razmrsiti te nerazumljive riječi. ... Dakako, nisam mišljenja da je sve ovo potrebno studentu, kročitelju na stazi, koji će upotrebljavati ovaj ritual kao sredstvo za postizanje viših stanja svjesti. Sama činjenica da on, prije svega teži, je dovoljna da učini ove riječi efikasnima. Njihova nejasnoća nema nikakvog utjecaja u uzdizanju svjesti iznad njezinih uobičajenih granica. Ove riječi služe kao stimulatori za prevazilaženje ograničenja naše svakodnevne, prozaične svjesti. One su opojna ili psihodelična pomagala. Zbog toga trebamo biti oprezni kod njihove upotrebe, ali ne pretjerano da ih se plašimo uopće upotrijebiti. Vrlo je vjerojatno da je Allan Bennett, čije je magičko ime bilo Yehi Aour ("Neka bude svjetlost") prvi upoznao A. Crowleya s ovim ritualom. Jedno vrijeme oni su zajedno živjeli, a Bennett je Crowleya učio kabalu i kompleksne principe ritualne magike. Od tada, ovaj je ritual postao Crowleyev osobni ritual kojeg je on godinama prakticirao. Godinama kasnije, nakon svog duhovnog postignuća, Crowley je isti ritual proširio i štampao kao LIBER SAMEKH. Usput, a da bi prikazali asocijativne procese Crowleyevog razmišljanja, treba spomenuti da je hebrejsko slovo Samekh povezano sa putanjom Drveta života koja povezuje Jesod sa Tifaretom. Pod tu putanju spada i Sagittarius ("Strijelac") zodijaka, jer to je putanja Strijele i predstavlja težnju k višem. Tako je ovaj ritual postao usko povezan s težnjom za Znanjem i Iskustvom Jastva. Da bi se shvatilo ono što slijedi potrebno je dati još par definicija. Naziv "Sveti Anđeo Čuvar" (u stvari stariji naziv za "Više Jastvo") je preuzet iz knjige "Sveta magika Abramelina Maga". Za autora te knjige se smatra Abraham, koji je za sistem iznjet u toj knjizi saznao od egipčana Abramelina. Nema sumnje da se radi o mitološkim osobama. Bez obzira na porijeklo i autorstvo, smatra se da je ta knjiga jedan od najvrijednijih srednjevjekovnih spisa, a ako se radi po izloženim uputama rezultat slijedi. Autor ne postavlja nikakve nemoguće zahtjeve, kakvi se mogu naći u nekim očito lažnim Grimoarima (u tim grimoarima se postavljaju nemogući zahtjevi kao npr. krv šišmiša ulovljenog u ponoć, ili četvrto pero iz lijevog krila potpuno crnog pijetla, itd.). Istini za volju, i neke zahtijeve iz ove knjige je teško ispuniti, ali za njihovo postavljanje postoje valjani razlozi. Mora se paziti na neke pripremne upute i zabrane, koje prevazilaze uobičajenu savjesnost, a cilj im je održavanje vrline i pročišćavanje fiziologije za vijeme izvođenja tako uzvišene operacije. Na primjer, mora se posjedovati kuća u kojoj vas nitko neće ometati u radu (to je sasvim realan i opravdan zahtjev, iako ga je mnogima teško ispuniti i u današnje vrijeme, ali kao alternativa dobar je i iznajmljeni stan u kojem si možete osigurati mir). Kada je to osigurano, preostaje još jedino težnja sa sve većom koncentracijom i žarom u trajanju od šest mjeseci. (Crowley nije tako skroman, on preporučuje praksu od 11 mjeseci, a to je dovoljno da gotovo svakome osigura uspjeh.) Naziv Sveti Anđeo Čuvar, kojeg je Crowley prihvatio, u stvari je sinonim Višeg Genija, kako su ga nazivali članovi Zlatne Zore, ili Višeg Jastva kako ga zovu teozofi. Postoji osvrt u Equinoxu Vol. I No. I str. 159 (Hram kralja Solomona), kojeg je Crowley napisao i kojeg ovdje navodim: "Lytton ga zove ADONAI u knjizi Zanoni , i tim se imenom i ja često služim u bilješkama. "Abramelin ga naziva Svetim Anđelom Čuvarom. - Prihvaćam i to: jer taj je sistem jednostavan i efikasan. "Jer iako su sve teorije Univerzuma apsurdne, bolje je govoriti jezikom onog koji je potencijalno apsurdan nego da vrijeđamo metafizičara... "Zlatna Zora ga naziva Genijem. Gnostici kažu- Logos. Egipčani Asar Un-nefer... "Mi također spoznajemo Njegove Metafizičke osobine, ovisno o istančanosti pisca analiziramo Njegovu prirodu sve dublje i dublje, jer ta vizija je jedan te isti fenomen, različito obojen..." Crowley je stalno isticao svoje mišljenje o Anđelu Čuvaru, i u njegovim komentarima Knjige Zakona nedavno štampanim pod naslovom The Law is for All ne primjećuje se odstupanje. Više Jastvo je Sveti Anđeo Čuvar, i to bez dvojbe. (No, vidi i kasnije gledište Crowleya, podato u 43. poglavlju knjige - Magika bez suza pod naslovom Sveti Anđeo Čuvar: Objektivna Osoba. Prijevod izdat 1986. e.v. Izd.) ... Što se tiče Svetog Anđela Čuvara i Abramelinove metode, spomenuti ću još da su mi se kroz mnogo godina javljali studenti i obavještavali me o svojim pothvatima i iskustvima na tom području. Neki su usprkos njihovoj iskrenosti doživjeli neuspjeh, iako su se povukli od svijeta punih šest mjeseci i slijedili doslovno uputstva iz knjige Abramelina ili od Crowleya: Neka Adept ovaj Ritual izvodi ispravno, neka svaki dio bude stoga savršen, jednom dnevno za jedan mjesec, zatim dvaput, u zoru i sumrak, za dva mjeseca; zatim, tri puta, dodajući podnevni rad, za tri mjeseca; kasnije, ponoć sljedi dani tok, tj. za četiri mjeseca četiri puta dnevno. Zatim neka Jedanaesti Mjesec bude potpuno posvećen ovom Djelu; neka bude neprekidno u oduševljenju, odbijajući sve osim krajnjih potreba za jelom, pićem i snom." (Vidi str. 47 u ovom izdanju. Izd.) Mnogi nisu uspjeli uprkos naporu i predanosti. Nekolicina ih je tada jednostavno okrenula leđa cijeloj stvari i počela iskazivati svoje nezadovoljstvo po svemu u svojoj okolini. Drugi su se zamislili nad tim neuspjesima i počeli pitati - zašto? Na to pitanje nije lako odgovoriti, jer u obzir treba uzeti puno faktora. Može se raspravljati o svemu i svačemu kao uzroku neuspjeha. Ali, postoji jedan činilac kojeg je tek nekolicina uvidjela, a to je pripremni trening u određenom periodu u unutrašnjoj disciplini koji je u svakom slučaju neophodan. Taj pripremni trening je od velike pomoći svakom studentu, i on mu za vrijeme tih šest mjeseci izolacije omogućava uspjeh i postignuće. Disciplina u principu nije osobito omiljena među studentima hermetizma, i zato je Crowley tako odlučno isticao njenu važnost, i pomalo se surovo i prezrivo odnosio prema studentima koji su sanjali o najuzvišenijim ciljevima a bez da su prije toga prošli kroz najosnovnije pripreme. Kada se neki student odvaži na Abramelinovu operaciju ili na malo prije spomenuti period od jedanaest mjeseci, a bez da je prije toga stekao ikakvu mentalnu ili magičku disciplinu, mislim da se njegova težnja mora staviti pod sumnju. Čak se usuđujem posumnjati da su mnogi od njih neurotici i bjegunci od stvarnosti, koji ne mogu izići na kraj sa samim sobom i svojim emocionalnim poteškoćama. Takvi se zanose mišlju da će Abramelinova operacija riješiti sve njihove probleme sa kojima se oni plaše uhvatiti u koštac. Bijeg nije dio Velikog Djela, već u ovom slučaju može biti samo činilac neuspjeha. Disciplina i trening su prokušani preduvjeti za uspjeh kako u Magici tako i drugdje. Nema drugog puta. Zbog svega toga mislim da bi se gornje upute trebale racionalno prilagoditi mogućnostima i kapacitetima svakog studenta. Umjesto da išta poduzima na brzinu, bolje da se posveti pripremnim vježbama. Na takav način može se raditi polagano, ali sigurno i smireno, dugo vremena, možda i nekoliko godina, dok vas prosvjetljenje ne obasja onda kada ste spremni. Crowleyeva verzija ovog rituala - a isto se odnosi i na ritual priziva Višeg Jastva što su ga koristili adepti u Zlatnoj Zori, komponiran je za jednog izvođača. Pod tim se misli na studenta koji ozbiljno teži da uspostavi vezu sa svojim Višim Jastvom. ...
Prvobitna i osnovna namjena ovog rituala bila je egzorcizam. No, on je
sada pročišćen i usavršen od strane Zlatne Zore i A. Crowleya, i
sadašnja njegova namjena je da nas pročisti i da nam omogući postignuće
viših stanja svjesti, tj. jednu trajnu vezu sa našim Višim Jastvom. |
LA AL |
LAAL |