LAAL
LA
AL



LIBER TVRRIS VEL DOMVS DEI
SUB FIGURA XVI

0. Ova praksa izrazito je teška.
 Student se ne može nadati prevelikom uspjehu ukoliko nije postigao temeljito majstorstvo u asani, i ostvario izrazito konkretni uspjeh u meditacijskim praksama danim u Liber E i Liber HHH.
No, ako na to pitanje pogledamo iz drugog kuta, bilo koji uspjeh u ovoj praksi je izrazito visokog karaktera, što studenta automatski čini puno manje podložnim iluziji i samozavaravanju po pitanju samopostignutih rezultata, što i nije česti slučaj u drugim nama poznatim praksama.

(Meditacijska praksa dana u Liber E inzistira u ograničenju uma na jedan jedini unaprijed određeni zamišljeni objekt koji se nalazi izvan studenta, jednostavan ili kompleksan, bilo da je on u pokretu ili da miruje.
Prakse dane u Liber HHH usmjeravaju um da prođe kroz seriju unaprijed predviđenih stanja.
Rađa joga Hindusa uglavnom je proširenje metoda danih u Liber E usmjerenih na unutrašnje objekte.
Mahasatipatthana Budista primarno je observacija i analiza tjelesnih pokreta.
Iako praksa koja je dana u ovom Liberu radikalno odstupa od svega ovdje navedenog;
izrazito je korisno praktično je povezati sa svakim od ovih Libera,
prvenstveno zbog njihovih zajedničkih usputnih teškoća,
 te razumijevanja njihovih rezultata gledano očima psihologije.)

 
1. Prva Točka.
Student treba sam za sebe otkriti poziciju točke u svome mozgu iz koje izviru misli, ukoliko takva točka uopće postoji.
Ako ne postoji, tada treba tražiti poziciju točke u kojoj se misli analiziraju i prosuđuju.

2. Druga Točka.
On također mora u sebi razviti Volju za Destrukcijom; zapravo čak Volju za Anihilacijom. Može biti slučaj da će ovu Volju student razotkriti na nemjerljivoj udaljenosti od svojeg fizičkog tijela.
Kako bilo da bilo, tu Volju on mora dosegnuti, sa njom se mora poistovjetiti do točke u kojoj potpuno gubi svjest o sebi.

3. Treća Točka.
Tada neka ova Volja budno i pozorno promatra točku iz koje se misli uzdižu,
ili točku u kojoj se misli prosuđuju;
i čim neka misao bude opažena ili prosuđena,
neka trenutno bude anihilirana.
(Otvaranje Šivinog Oka)



4. Četvrta Točka.
Kao sljedeće, neka svaka misao bude zaustavljena i onemogućena u samom trenutku svoga nastanaka.

5. Peta Točka
A tada, neka čak i uzroci ili tendencije neprovjerenih načela u mislima;
budu otkriveni i anahilirani.

6. Šesta i Zadnja Točka.
Neka istinski Uzrok Svega(Mayan, Magičar ili Mara, također i Stanovnik Praga u vrlo uzdignutom smislu) bude razotkriven i anihiliran.

7. Ovo je ono što je od mudraca prošlosti nazvano uništenjem svijeta vatrom;
o da, uništenje svijeta vatrom.

8. (Ovo kao, i sve što sljedi novijeg je datuma.)
Neka student zapamti da svaka Točka predstavlja nedvosmisleno postignuće velike teškoće.

Neka on ne pokušava sljedeće dok još u potpunosti nije zadovoljan postignutim majstorstvom u prethodnom.

10. Ova praksa je također ono o čemu govori Fra. P. u paraboli koja slijedi:

11.       
    
Greška je tvrđava lopova, mržnjom ispunjena;
Kradljivac kradljivca guši, drug sa drugom ratuje i ruši,
Sve sami Galopirajući jahači divlji, svi Sudbini prepušteni!
Unutar zidina tih ni zdravlja, ni sreće nema!
Čovječanstvo je kukavičko, a grijeh vrlina.
Sve to iznutra, nepodnošljiva crnina okružuje.
Čak ni srce pakla još tako škodljivu sjenu imalo nije;
Ali, ipak nevino, bezopasno i bez opsjene,
Poput djeve što sumorna nije;
Njezine čežnje u zatvoru stoje.
Posvećena od majstora maga strasti njegovoj,
Ona njegova zavođenja odvaja od ljutnje njegove,
Prizivajući sve – proždiruću Vatru Božju.
Toj pjesmi njenoj, Gospod Vojski Svih prisluhnu uhom svojim:
I na tu nepravdu njoj nanesenu, Gospod Vojski Svih jarošću se ispuni;
Te otpusti lovačke pse nebesa sa remena svog.
Tada nasilje i snaga živopisna životni bljesak prožmu,
Pod udarcima biča njegovog, kula iz temelja srušena i uništena bi;
Neugasiv plamen je zahvati, i samo pepeo preosta.
Ali  ta ista vatra koja razdor lopova uguši,
I svako biće iz strasti i života izbaci,
Blagu nevjestu i radosnu ženu na miru ostavi.

12. I ovo:
13. Postoji izvor ispred Velikog Bijelog Trona
Koji zatrpan je otpadom prošlosti,
Ispunjavaju ga krš, ilovača, sediment i kamen;
Na užitak guštera i očaj mudraca.
Samo munja otpuštena iz ruke Onoga koji sjedi,
I koji će sjediti kada tiranin - uzurpator padne,
Može pročistiti iskonsku divljinu volje, dovitljivosti i humora.
Stoga neka se pjenuša fontana ta,
U vječnim hodnicima sveučilišta života.

14. I ovo:
15. Sumpor, Sol i Merkurij:
Tko je majstor trojke te?
Dama Mora Sol je;
Merkurij Gospod Zraka jest.
Sada je ovdje milošću Božjom
Sol fiksirana ispred ljubičastog luka.
Božjom je ljubavlju temeljito pročišćena
Sa našom ispravnom Hermetičkom rosom.
Putem Boga u kojeg vjerujemo
Naša sofijska sol sada je zapaljena.
Na kraju će Oko vidjeti,
Tri u jedan i jedan u tri.
Sumpor, Sol i Merkurij,
Okrunjeni Nebeskom Alkemijom!
Jednome koji je poslao Sedmicu
Slava na Najvišem Nebu!
Sedmici koja je Deset
Slava na Zemlji, Amen!


16. Poteškoće ove prakse, kao i Rezultate koji su nagrada njezine primjene, ostavljamo da budu razotkriveni primjerenom primjenom Ingeniuma Praktikusa.


BORBORYGMI
Ne vjerujem bilo kojoj misli izrečenoj od bilo kojeg čovjeka koji nije kršnog zdravlja.
Sve druge misli su sigurno simptomi bolesti.
Ipak su one često predivne, i mogu biti istinite u okviru mogućnosti govornika.
Pa ipak ponovo!
Ne nalazimo li da najkršniji ljudi uopće ne izražavaju svoje misli?
Oni jedu, piju, spavaju i vode ljubav u tišini.
Što bolje dokazuje činjenicu da je svaka misao nezdrava?
Mi smo Strasburške guske;
Ukusnost našeg govora proizilazi iz poremećaja naših tijela.
To nam se sviđa;
Ovo samo dokazuje da su naši ukusi također iskvareni i izopačeni našom bolešću.

KLJUNAR
Nečistoća je materija na pogrešnom mjestu.
Misao je um na pogrešnom mjestu.
Materija je um; dakle misao je nečistoća.
Tako je rasuđivao on, Mudri, ne opažajući da su sva mjesta pogrešna.
Jer sve dok MJESTO (PLACE) nije usavršeno pomoću T,
 On neće izreći ZADOVOLJSTVO (PLACET).
Ruža bez Križa osipa svoje latice;
Bez Ruže Križ je samo suhi štap.
Obožavaj zato Ružin Križ, i Misteriju Dva - u - Jednom.
I obožavaj njega koji se zavjetovao svojim svetim T,
Da Jedan neće biti Jedan, izuzev onoliko koliko je on Dva.
Drago mi je da je LEJLA daleko; sumnja ne zaklanja ljubav.
 
JELENAK
Smrt podrazumijeva promjenu i osobnost;
Kada ti bi ti bio TO što je bez ličnosti,
 Što je iznad promjene, čak iznad nepromjenjivosti,
Što bi imao sa smrću?
Rođenje osobnosti je ekstaza, takva je i njezina smrt.
U ljubavi je osobnost ubijena; tko ne ljubi ljubav?
Ljubi stoga smrt, i žudi strasno za njom.
Umiri svakodnevno.

BRBLJANJE DRŠKE OD METLE
FRATER PERDURABO je iz Sanhedrina Sabata, kažu muškarci.
On je sam Stari Jarac kažu žene.
Stoga ga svi obožavaju;
Što ga se više gnušaju to ga više obožavaju.
Aj! Ponudimo bestidan poljubac!
Potražimo Misteriju Čvornatog Hrasta i Ledenjačkog Pljuska!
Njemu ponudimo naše bebe!
Oko njega zaigrajmo na pomamnoj mjesečini!
Ali FRATER PERDURABO nije ništa drugo do JEDNO OKO;
Kakvo oko nitko ne zna.
Poskočite vještice! Hop, žabe! Uživajte!
Jer igra Univerzuma je uživanje FRATERA PERDURABA.

LUDIN ČVOR
O Ludo!
Stvaraoče i mene i Ničega, razriješi ovaj vragolasti čvor!
O! Aj! Ovaj ja i O - IO! IAO!
Jer ja zaista dugujem "I" Nibaninom Oe.
Ja Plaćam(Pay) - Phe, rastapanje Kuće Božje,
Jer Phe dolazi poslje O - posle Ajin koje trijumfira nad Alefom u Ajin, koje je O.
OP - us, Rad!
Otvaranje (OP - ening) OKA!
Ti zločesti dječače, ti otvaraš OKO HORUSA Sljepom Oku koje plače!
Ti Uzdignuti u svojoj Uzdignutosti uživaš - Smrt svim Ribama! 

VRH STRANICENASLOVNA STRANICA

 

 


 

 

LA
AL
LAAL